8 Ağustos 2014 Cuma

Nikah şekeri kuşlar ve kalemleri


















Kuşların sesinin verdiği huzuru ne verebilir ki bize?







Ben büyük keyif alırım duyduğum kuş sesindeki dinginlikte içimi dinlemekten.
Malesef şehir hayatında bunu yakalamak zor .Bu sebepten bulduğum her fırsatı değerlendirip dinliyorum sabahları özellikle,kargaşının,koşturmacanın,telaşın olmadığı sakin sabahlarda  :)
Neyse sevili kuşlar bir çiftimiz için özel günlerinde atacakları imza için hazırlandılar arkasından da nikah şekerleri olarak yön buldular güzel bir fikir oldu ben çok beğendim sahipleri de çok beğenmişler ;)
Allah bir yastıkta kocatsın lafı kalmadı artık malum modernleştik :)
Bende diyorum ki Rabbim Sağlık Sıhhat içinde ağız tadı ile birbirlerine bir bütünün yarısı olmayı nasip etsin...

sevgiyle kalın mutlu hafta sonları diliyorum

1 yorum:

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...