4 Temmuz 2014 Cuma

Ramazanın huzuru yağsın üzerinize

Hoş geldin ayların en hayırlısı,en makbulu Ramazan











Ramazanın gelmesi ile ilk defa kırıkkale bu kadar dolu geç saatlere kadar meydanda :)
meydana kurulan stantlar,konserler ve etkinliler ramazanın ilk haftaları olmasına rağmen keyifli akşamlar yaşatıyor insanlara  ;)
Bana ayrılan stant da yerimi aldım ve bu kadar yoğun ilgi beklemiyordum açıkçası.oyuncaklara ilgi çok hl çocuklar ve anne adayları yüzünüzde ki tebessüm beni mutlu ediyor emin olun ;)
Kokulu sabunlarım da stant da yerlerini aldılar mis gibi yayılan kokuların ambiyansı ve renkleri çekiyor sanırım ziyaretçilerimi :)
ayrıca her akşam sabit ziyaretçilerim oldu uğrayıp selam vermeden geçemediklerini söylüyorlar mutlu ediyorlar beni :)
veee son olarak beni oradan yanlız bırakmayan bir sürü aile dostum sizleri seviyorum iyi ki varsınız....
Hepinize hayır dolu bir ramazan geçirmeyi diliyorum hoşça kalın <3 p="">




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...