11 Haziran 2014 Çarşamba

Kurtarma bir iki ve Geri dönüş ;)

 Nasıl bir gündü Allah'ım öyle diyerek başlıyorum hadi bakalım buyrun ;)
Bir gün önceye dönelim mi? ;)
Dönelim çünkü bakmayın bugün güllük güneşlikti ama bir gün önce fırtına ,yağmur ve şimşek!ortalık selden yıkılıyor,karşıya geçmek için bile ayakkabı çorap ne varsa çıkarıp eşofmanın paçalarını toplayıp selin içinden karşıya geç ertesi gün yani bu gün,hava mis gibi ve sıcak inanılır gibi mi? evet ona sorgu sual olunmaz vardır bir bildiği ve hikmeti.....
Gelelim kedicikle hikayemize Sabah çıktım  arabama binmek için bir ses miyav miyav allahım inşallah arabaya sıkışmamıştır dedim amaaaa malesef bir kedicik hemde öyle bir yere sıkışmış ki sormayın gitsin :( Hani hep sosyal medyadan,tv den falan izldiğimiz paylaştığımız olay benim başıma geldi.sanırım yağmur gökgürültüsü çok korkutmuş yavruyu sığınacak bir yer aramış.
Ne yapacağımı bilemedim diyemeyeceğim çünkü orada Rabbimin yarattığı bir nefes alan bir can vardı ve oradan çıkartılması gerekiyordu.Çok uğraştım sonunda dua ederek arabanın içine canım acıyarak ta olsa kediciği oradan çıkarmayı başardım çok şükür :)
O canı kurtarmanın  verdiği huzur sanırım anlatılmaz arkadaşlar.
Lütfen ama lütfen araçlarınıza binmeden önce çok zor değil en azından arabanızın sağına soluna bakın yada tekerlerine vurun içeride bir can olabilir...... 







sonrasında gelelim biten işlerimin resimleri çok birikti evet kabul ediyorum sizi de ihmal ediyorum :) ama çok çalışıyorum her yere yetişemiyorum :) 
bugünün yolcularıydı patikler bebek çıngırak 
Her ayrılık bir veda demek aslında ama gittikleri yerde mutluysa vedalar acıtmıyor beni 
kısaca ben bu aralar Mutluyum Mutlusun Mutlu takılıyorum hayata ;)
Sevgi ile kalın bir sonraki yazıma beni bekleyin ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...