23 Mart 2014 Pazar

Merhaba diyelim Bir güzel Pazar sabahına :)




Nereler deyim ben :) kayboldum gittim derslerin arasında bir ufak mola dedim gelen siparişle azda olsa biraz nefes aldım.Zühal hanım tarif  etti ördüm, arzuladığından da hoş olduğunu söyledi bende beğendim sahibeside.Nikah kalemleri farklılığı tercih gelin ve damat adayları için değişik seçenekler arasına girdi :)  
veeee tabi ki kına'lığı farklı bir tasarım bence bu değişik figürlerle de çeşitlendirilebilir galiba, ama bu ara baykuş modası varmış :))) 
Ara ara böyle bir şeyler tutup gidiyor moda diye ,ahşap boyamaca,kavanoz ,polyester,sreamik boyamaca bunlarda listemde yani  tabi ders gereği  :)))
Neyse efendim birde yeni bir işe elimi attım keçe iğnelemece oda moda olacak sanırım yakınlarda.Ben deyim Gargamel ,siz deyin dede korkut tan çıkıp gelmiş bu suret bilemedim kime benzedi.Ama ilk denemeye göre sanırım birazda olsa başarı sağladım değil mi :)
 Ben kendim için umuyorum ki bu çalışmayı daha güzel seviyelere taşıyabileyim zira çok hoşuma gitti büyük keyif aldım .İleride birilerini birebir aynısını çalışacak  kadar geliştiririm umarım :)))
Bu arada unuttum sanmayın sabah sınava girecek kardeşlerimize,kuzularımıza zihin açıklığı diliyorum Allah yollarını açık etsin,hedeflerine ulaşmayı nasip etsin.
 sonraki postumda görüşmek üzere sevgi ile kalın  ....


1 yorum:

  1. İzleyicilerinizdenim banada beklerim bu arada çok güzel şeyler yapmışsınız elinize sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...