4 Ocak 2014 Cumartesi

Kara kalem çalışmalarım


































Tasarımlarımla gelmişim vay beeeee :)





Merhaba dostlar yeni işlerim var yeni bir yıla girdiğimiz şu günlerde ben çok yoğun bir şekilde çalışıyorum.

biraz stres atmak adına,birazda derslerime katkısı olsun diye bir kaç çizim yaptım 
yazın bol bol biniciliğe gittiğimiz için bir at çalışması ve olmazsa olmazım ATATÜRK portresi çalıştım,Yalınız Atamızın portresini daha sonra kara kalem çalışması ile tekrar deneyeceğim bu ön çalışmaydı ;) 

Bu arada girdik 2014 yılına hepinize sağlık,huzur,mutluluk,bol ve helal kazanç getirmesi dileği ile nice güzel seneler 



5 yorum:

  1. çok başarılı çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim davam etmeyi düşünüyorum farklı çalışmalarla

      Sil
  2. Yeni yılda ben de güzellikler diliyorum, sağlık, neşe ve mutluluk diliyorum. Çalışmalarını gayet güzel gidiyor bence. Sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hepimiz için güzel bir yıl olur umuyorum.tşk ederim ayrıca güzel yorumlarınız için.

      Sil
  3. Merhabalar tşk ederim güzel yorumunuz için tabi ki keyifle takibe geliyorum :)

    YanıtlaSil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...