20 Aralık 2013 Cuma

Hesap işi

Herkese haftanın son gününden merhabalar olsun :)










Ve biten bir eser daha benden :))))
Hesap İşi hesap iğne teknikler,muşabaklar,mürverler,kesme ajurlar,ciğer deldiler,hasır iğneler civan kaşları :)))
bu işte bitti sırada ne var elbette ki iğne oyasından şık bir kolye tasarımı :) tabi okul da ki dersim için bitince mutlak surette eklemek istiyorum  çünkü harika bir desen olduğunu düşünüyorum :)
Hadi bakalım ozaman bana kolay gelsin güzel keyifli bir hafta sonu geçirmeniz dileği ile sevgiyle kalın 

4 yorum:

  1. çok severim, çarpı işinden daha eğlenceli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle keyifli Nilgün hanımcım,daha geniş bir zamanımda ir yastık işlemeyi hatta pano yapmayı düşünüyorum :)

      Sil
  2. ellerine sağlık zehrammm... yetenekli arkadaşım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim kuzum birşeyler yağmaya çalışıyorum işte elimden geldiğinin iyisine uğraşıyorum :D

      Sil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...