5 Eylül 2013 Perşembe

Mutlu kirpikler :)







Efendiiiiim uzunca bir koşturmaca dan sonra nihayet beklenen gün geldi geçti 
öyle güzel bir gelin oldu ki kardeşim hayatı boyunca hep yüzleri gülsün,ağızlarından tatlı söz ler eksik olmasın birbirlerine karşı inşallah  :))


Evet gelelim benim onlara yaptığım şirin süprize gelin arabamıza kirpik aldık ve kızımızı kirpiklerle süsledik sağ taraf pek belli olmamış neden bilemedim ama gören herkes bayıldı 
(sizler ?)
Farklı işler yapmayı seviyorum ne yapayım 
Kirpik beni baya uğraştırdı aksilikler peşini bırakmadı ama yetiştirdim sonunda.insanın böyle telaşlı zamanlarında terslikler hep arka arkaya gelir ama Allah'tan Lila ajans dan Nurcan hanım sağ olsun tam bir seferberlik yarattı benim için ve yetişti kargo
sizlere küçük de olsa kız kardeşlerin  bir resimini eklemek istedim sonrasın da .E artık sırada ne tarz bir farklılık var bilemeyeceğim ama benden her şey beklenir diyerek son veriyorum yazıma görüşmek üzere sağlıcakla kalınız efenim ;)

4 yorum:

  1. Allah iyiliğini versin senin:)) alemsin

    kocaman mutluluklar olsuuuunnnn darısı bekarların başıına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) versin demi kuzu napıyım deliyim ben sanırım
      Ve kocamaaaaaan amin ama evlenmek zor bu zamanda :)

      Sil
  2. Mutluluklar dlerim kardeşinize. Kirpikler beni de bitirdi:) çok hoş bir fikir.

    Bu arada TRT deki programınızı da izlemiş, çok beğenmiştim tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım güzel yorumunuz için :) farklı işler beni de mutlu ediyor :)

      Sil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...