25 Mart 2013 Pazartesi

Yeni i§ler ^_^


Her şeye elimi burnu mu sokuyorum ben ya :)






















Neden yeni işler dediğinizi duyar gibim :)

Hatta ya bi dur artık elini atmadığın iş yok dediğinizi de duyuyorum :) ama sanırım daha çoooook iş var el atmadığım ;)

Bu sefer Elifim ve Durumun odaları için bir şeyler çıkarmaya çalıştım biraz zamanımı aldı çünkü bu işle uğraşan bir çok arkadaşım var ve gerçekten de çok başarılılar kopyacı olmak istemedim farklı olsun kızlarımı yansıtsın istedim ve böyle bir iş çıktı ben sevdim keyifte aldım hele de sabah kızlarımdaki heyecanla atılan çığlığı duyunca bir başka hissettim ya kendimi ^_^

Balerine gelince bu gerçekten de keyifti yani ölçtüm ,biçtim,diktim, saçlarını hazırladım falan ama bana eski çocukluk yıllarıma götürdü yaşlandım mı ne :) tabi şaka bir yana eskilere dönsek mi şimdilerde çocukluğun bilgisayar müptelası olduğu dışarıda oyunlar oynamanın bittiği bir dönemdeyiz ya dikip biçerek örerek hatırlatalım onlara ,oyunlar oynamaları için çocuklarımıza bizde eşlik edelim yoksa durum feci yani.......

Çok uzattım ama itiraf edeyim ilk blog yıllarımda bir heveslenirdim şöyle güzel yazılar yazan bloger arkadaşlarıma " aaah nasılda içten samimi yazı yazı vermişler ya" derdim şimdilerde bende uzun anlamlı manidar yazılar yazıyorum artık e yıllar ve tecrübe çok yol aldırdı sanırım ;)

Daha yapmak gereken bir sürü  işim,hayalim,planlarım var rabbim ömür verirse ben durmadan  her işe el atacağım belli :)

Sevgiyle öpüyorum sizleri bir sonra ki hayalde buluşmak üzere

5 yorum:

  1. yeni işlerin altından başarı ile kalkmak sana çok yakışıyor canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol bitanem elimden geldiği gücümün yettiği kadar işte <3

      Sil
  2. ellerine sağlık canım bez bebeğe bayıldım:)

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık bayıldım cok güzel banada beklerim sevgiler takibteyim sizde bein alırsanız cokk sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki keyifle sizi ziyarete geliyorum.Teşekkür ederim

      Sil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...