19 Şubat 2013 Salı

İnatçı prenses


Hu huuuuuu sende kimsin bakalım ,nereden gelir nereye gidersin anlat :)

























Evet yanlış okumadınız adı inatçı prenses :))) çünkü o kadar uzun zamandır bitmeyi bekliyor ki :) üzerine bir çok iş aldım bitirdim ve gönderdim ama bu kızımız cidden inatçı çıktı

Aylar sonra bitti kıyafetler dikildi hatta anneciği bir de çanta istedi oda dikildi ve yola  çıkmaya hazır artık,Ve ben bu aralar bir önce ki işlerime dikişe de yavaş yavaş dönemeye başladım diyebilirim çünkü boyun fıtığı ve düzleşmesinin ağrıları kolumu mahfediyor bende aralarda dikiş dikiyorum,sanki o ağrımı azaltıyor mu hayır ama boş duramıyor evinneşesi neyapsın :)))

Böyle mutluyuuum ağrılarımla tatlı yorgunluklarım la tek şikayetim zamanın bu kadar hızlı akıp gitmesi ve bana yetmemesi :(((
Uzun lafın kısası  Bloğum da oyuncak haricinde her şeyle karşılaşabilirsiniz ;)


Ben şimdi den doğum günü nü kutluyorum nice güzel yıllara yaşlara inşallah

Mutlu yıllar sahibesine ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...