17 Eylül 2012 Pazartesi

Okullu olduk :)






Yeni bir eğitim yılına girdik ve bizde bu sene okullu olduk.sistem değişti artısı eksisi ne getirecek zaman gösterecek bizlere,ama yaş konusunda bize vurmadı çok seviniyorum Allah eğitimci arkadaşlarımıza yardım etsin :(
Neyse bakalım :)
Okul alışverişi falan derken bir kalemlik bu gece hazırlandı hemde ışıklar gitmişti,ama süprizi bozulmasın diye uğraştım ve bitirdim :) bu modeli etsy de görmüştüm çok beğendim benzetmeye çalıştım diyemeyeceğim aynısı oldu :))
Gece boncuğum uyumadan hazırladı kıyafetlerini uyurken bende konduruverdim kalem kutusunu sabah çoooook şaşırdı ve mutlu oldu :)

Bende kızımın ilk okula başladığı bu günde bütün çocuklarımız için hayırlı evlatlar olsunlar vatana milletine ihanet etmeyen ana baba hakkı bilip haksızlıklara göğüs geren onlara bu duyguları aşılayan eğitimci arkadaşlarla olmaktan gurur duydum tüm eğitimci arkadaşlarımıza da her şeyin gönüllerince olmasını diliyorum....

5 yorum:

  1. zehram tekrar hayırlısı olsun tatlım.kalemlik de süper olmuş,ben fermuarsız yapmıştım kullanışlı olmadı,arkadaşım fermuarlı yaptı ama seninkisi kadar düzgün olmadı,sen bu işi çözmüşsün şekerim eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslım teşekür ederim kuzum evet gerçekten fermuar çok kullanışlı oldu.
      Anacım sen ne ara ördün ben görmedim yine:)

      Sil
  2. işte yukarda benim yorumum olmayıdı... bol bol aminnn dedik yazını okurken Zehracım... darısı başımıza :)

    kalemlik çok güzeeel olmuşşş..

    YanıtlaSil
  3. Bitanem benim evet yorumun çıkmamış olsun sen yazıverdin hemen yeniden :)
    çok başka bir heyecanmış rabbim sizlerede tattırsın inşallah.
    Bu arada aslında yazılacak okadaaar çok şey vardıki
    neyse deyip geçtim işte :(

    YanıtlaSil
  4. kalemlikte sizde harika görünüyorsunuz maşallh

    YanıtlaSil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...