22 Kasım 2011 Salı

BAŞSAĞLIĞI DİLİYORUM ASLI MA

Nerden başlasam bilmiyorum çok üzgünüm sevgili blog arkadaşım aslımın http://asosh1.blogspot.com/ bebeği yağmur nazı (dilim söylemek istemiyor ama) kaybettik :(

Rabbim sabır ihsan eylesin.Yağmur nazımın mekanı cennet olsun ,nurlar üstünü kaplasın sıcacık tutsun annesinin eliri gibi...

aslım biliyorum çok zor ben yazarken boğazım düğümlendi acın büyük arkadaşım,ama öyle güzel bir kızın annesi olduğun için çok şanslıydın oda senin gibi bir annesi olduğu için şanslıydı.

Yağmur bebek artık rabbimin yanında,sana ve ailene şefaatçi olur inşallah meleğim.

BAŞIN SAĞOLSUN ARKADAŞIM....


(Her ne sebepten ölürse ölsün Bütün ölmüşlerin ruhları için bir fatiha okuyalım alah rızası için lütfen....)

3 yorum:

  1. :(((duygularımı ifade edn bir kelime yok:(((Yüce rabbim sabırlar nasip etsin:(

    YanıtlaSil
  2. örgü çantam inan sanlda olsa dostlular böyle günlerde belli oluyor :( teşekkür ederim cnm..

    YanıtlaSil
  3. :(((çok büyük acı sabırlar diliyorum....

    YanıtlaSil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...