26 Eylül 2011 Pazartesi

Şapkadaki Kedi :) The cat ın the hat







Kimler katılmış aramıza kimler efendim hemende yerini almış bu kedicik ya :=))) hemde baş köşede,ŞAPKADAKİ KEDİ bu ara trt çocukta yer veriliyor bu çizgifilme

Resimlere bakarak çalışmak bazen yoruyor beni

nedeni şu başı gövdeye ayakları kolları yani anlıcaznız heryeri birbirine orantıı yapmak zorundasınız bu sebeple ör azcık sök derken zaman alıyor, hıııım dediğinizi duyar gibiyim :))

birde benim 2 canavar olunca pek zaman kamıyor sanki örmeye :))))

kaan zamanda işte birşeyler yapmaya çaışıyoruz

Elaaa bak bitti kızım şapkadaki kedi :)

DURU ilk olarak test ediyor hemen bebekleri sağ,sol,bacaklar,hele sapka acayip dikkatini çekti nerdeyse olsa yani kendi başına takıcaktı ama olmadı :)

ŞApkadaki kedicik şapka ile beraber 48 cm tam şapka kıcınca 40 cm

( şapka çıktı kel gözüktü )

haydi bakalım başka bir maceraya atılmak üzere hoşçakalın :)

23 yorum:

  1. manyak güzelll olmuuuuuuuuuuşşş buuuu zehraaaam...

    YanıtlaSil
  2. aaaay çoooook mutlu oldum canııııım :))))

    YanıtlaSil
  3. Elaya gösterdim. "zehraaa bunu bana göndersin hemen" dedi:)))))))))

    YanıtlaSil
  4. çok da güzel olmuş pek de güzel olmuşşşş eline sağlık şeker

    YanıtlaSil
  5. cok sırın olmus arkadasım bı ızlyım bakım nasıl bı cızgı fılmmıs:)))

    YanıtlaSil
  6. yasemin onada örem kız tamam :)))

    YanıtlaSil
  7. örgü çantam tşk ederim cnm :)

    YanıtlaSil
  8. edacımizle cnm yanına 2 küçük yaramaz örcem onlarsız eksik sanki :)

    YanıtlaSil
  9. uğraşınıza değmiş!!! gerçektenn bende çok beğendim emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. Helal olsun arkadaşım, nasıl benzemiş biliyormusun, ilk gördüğümde senin yaptığınıda çizgi filmden bir kare zannettim, dikkatli bakınca anladım, çocuklar seyrederken arada bende seyrediyorum :D şapkadaki kediyi. Eline, koluna, emeğine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  11. yasemin hanım teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  12. marifetlicadııım sağol canım benim çok mutlu oldum inan
    seninde yüreğine sağlık :) teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. tıpkısının aynısı olmuş :)
    Yakından bakınca anladım ortada duran kedinin çizgi olmadığını :)) İyiki çocuk değilim kesin isterdim. Annemin vay haline :))
    Şimdi bile biraz istiyormuyum sanki ne :)

    YanıtlaSil
  14. süper olmuş ellerine sağlık..merakla bekliyordum :)

    YanıtlaSil
  15. uğurböceğim bende bitirmek için sabırsızlanıyorudum bitti sonunda :) rahatladım :)))

    YanıtlaSil
  16. ay-ser arkadaşım teşekkür ederim valla bir anne olarak çocukları geçtim kendim için bile örmeye başladım artık :)))

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel çok tatlı bi şey bu ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  18. canım arkadaşım özledim seni!!! çooook güzel olmuş her zamanki gibi şapkadaki kedi!' eline sağlık. öpüyorum seni ve kızları!

    EZGİ

    YanıtlaSil
  19. ezgiiii bende seni özledim canım :)))

    YanıtlaSil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...