8 Mayıs 2011 Pazar

KİM DEMİŞ MUTLULUĞUN RESMİ ÇİZİLEMEZ DİYE?



ANNEME VE BÜTÜN ANNELERE Geldim dünyaya, büyüttün beni Kuru bir fidandım, yeşerttin beni Mekteplerde okuttun, eğittin beni Gözlerin hiç açıkta kalmasın anne Hayat zor olsa da başım sayende dik Gözyaşın rahmetiyle ferahım anne Çilelide olsa dünya fanidir bilirim Duaların yanımda güçlüyüm anne Merhamet dağının zirvesine ermişsin Rahmet pınarının çeşmesine gelmişsin Üşürken ayazda giydiren de sensin Ayağın altındaki cennete şükür, Sen benim her zaman cennetimsin anne.....

Çoooook şey yazmak isterim çatısına sığındığım,yağmura yakalandığımda beni kurtaran,doluya tutulmayım diye kendini sper alan,rüzgara karşı göğsünü geren anneme,

Sana 365 günde bir değil, bir günde 365 defa hürmet etsem de hakkını ödeyemem ANNEM ... Annem'le birlikte tüm annelerin,ve anne adaylarının ANNELER gününü kutlarıım......

1 yorum:

  1. çok güzel aktarmışsın canım nicelerinide kutlaman dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...