24 Şubat 2011 Perşembe

İşte mutluluğum :)) birlikte pembe panter ördük

Rahime Erdoğan

Rahime hanım bir telaş ettiki daha başlayamadım diye aaaa oda ne birde bakmışşki bitti :))) eline sağlıkk bitanem :)


Bu resimdeki nehir bebek efendim yanındakide nehir bebeğin yeni arkadaşı pembe panter annesi mailde şöyle yazmış :)
" Nehir çok sevdi pembe panterini bakıp bakıp sevinç çığlığı atıyor.Yüzüne her değdiğinde kahkaha atıyor,yüreğinize sağlık teşekkür ederiz "
Serap Bayraktar.
"serapcım asıl ben teşekkür ederim oyuncağı ördüğün için canım nehir çooook mutlu olmuş bende çooook mutlu oldum :) "



Bu pembe panter arzu şimşeğe ait :)
Arzucumda şöyle demiş
"Zehracım benimkide böyle oldu bak bakim beğenecekmisin "
" arzum harika olmuş ellerin dert görmesin çok mutlu oldum maili alınca.
beğenmek ne kalime çok duygulandım teşekkür ederim :)
buda benim pembe panterim :)))
zehra kurt :)
"kızım anne bepanten çok güzel dimi diyerek seviyor :))"
Bitiren arkadaşlar varsa maillesinler bende yayınlayım o güzel ellerden çıkan pembe panterleri :)

1 yorum:

  1. Rahime Erdoğan24 Şubat 2011 21:18

    nehir bebeğin oyun arkadaşı çok güzel olmuş.serap hanımın ellerine sağlık.
    zehra hanım;ben heyecan yaptım wallahi.ilk pembe panter örülmüş,2. ve 3.ncü panterleri de görürsem bana kal gelir wallahi öremem...arkadaşlar!!! yavaş yavaş örün ne olur,acele etmeyin.benim 3 çocuğum var,acıyın bana:(((
    sevgileeer...

    YanıtlaSil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...