7 Şubat 2011 Pazartesi

Bugün gazetesinde

Yarın güne güzel bir günle kalkıcam,bayiye gidip BUGÜN GAZETE si alıcam sevgili güler ablamın her salı çıkardığı eklerden birini açıcam aaaa oda neee dicem :))
neden öyle dicem çünkü benim oyuncaklarımdan bir yada bir kaçı :) süpriz olsun orada olacaklar sizde bu keyfi tatmak istiyorsanız yarın mutlaka gazeteyi hele ki ekini unutmayın :))

çok şekerdir bu hatun hiç sormayın,bir tatlı dili var ki aynı gülenyüz gibi :) Güler ablacımöpüyorum seni kocaman sevgiler

3 yorum:

  1. Ne güzel herkes bir şekilde amigurumiden haberdar oluyor böylelikle tebrik ederim zehra :)

    YanıtlaSil
  2. ewet aynen öyle :) çok güzel herkes örsün bu oyuncakları ya :)))

    YanıtlaSil
  3. başarılarının devamını diliyorum...ve tebrik ediyorum...güzel olan bir şeyi kimse görmezden gelemez:))sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...