3 Eylül 2010 Cuma

ÇEKİLİŞ BİTTİ :)




öncelikle çok heyecanlandım :)).bebeğin talihlisi 2 meleğin eşliğinde elif kızımın elinden :) bayram hediyesi oldu gibi dimi. Talihlimiz uğurböceği oldu güle güle kullan canım msn adresime adres bilgilerini gönderirsen pazartesi ptt kargo ile yola çıkıcak bebeğin,sevgiler.

aaa bu arada videoda birşey fark ettinizimi acaba ?
:):) benim kız hemen başladı ben kime gidecek deyince "gitmezse bize kalıcak :)" ah ah görüyorsunuz demi hemen sahipleniyor herşeyi :)))))

5 yorum:

  1. tebrik ederim uğurböcü :))

    YanıtlaSil
  2. aaaaaaaaaaaa çok şaşırdım ve sevindim.benim değilmi başka uğurböceği yok sanırım.

    YanıtlaSil
  3. sensin canım :)uğurböcüğü sana ugur getirdi sanırım :)tebrik ederim canım hayrılı olsun pazartesi yola çıkıyor balerin:).

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler.kızıma süpriz hediye olacak.emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  5. bebeğimiz yerine ulaştı değilmi :)

    YanıtlaSil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...